HELENA SZERELMES VERSEI


Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek.
Szűcs Ilona Helena vagyok, örömmel fogadom a látogatásodat.
Verseimet Helena néven adom közre.

Légy máskor is a vendégem.



"Ha megszeretlek kopogtatás nélkül bejöhetsz hozzám, de jól gondold meg, mert bántana ha ezután sokáig elkerülnél."


Üdvözöllek
Szűcs Ilona Helena



Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 13., csütörtök

Táncoló csillagok...



Táncoló csillagok…


Hulló csillagom, vártam...
mégis megszökött.
Bár kutattam álmatlan éjszakán,
vágytam a fényt, a ragyogást,
égnek pamlagán.

Ezernyi fény szememnek táncolt,
de csak egyre vártam;
ki fénycsóvát rajzol nékem az éjben,
s előttem a porba hull,
fényesen, kékben, az égi réten.

Gyűrődött álmaim leplet terítettek,
még a galád Hold is meglopott.

Szűcs Helena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése