HELENA SZERELMES VERSEI


Kedves Olvasóm!

Szeretettel köszöntelek.
Szűcs Ilona Helena vagyok, örömmel fogadom a látogatásodat.
Verseimet Helena néven adom közre.

Légy máskor is a vendégem.



"Ha megszeretlek kopogtatás nélkül bejöhetsz hozzám, de jól gondold meg, mert bántana ha ezután sokáig elkerülnél."


Üdvözöllek
Szűcs Ilona Helena



Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 27., csütörtök

Fényeket fontam...



(saját fotóm)


Fényeket fontam…


Kis Virágom!
Mikor régen ölembe bújtál,
és elröppentek bánatok,
fényeket fontam selyem fonatodba,
s rohanó évek nem vártatok.
Olykor fájón emlékezem,
mikor elrabolták szívedet,
végre megértettem, hogy az idő elszállt,
már nem én festem szívedbe a színeket.
Már te is fontál fényességet,
szőkét-barnát, ragyogót,
szivárvány színeivel díszítetted
kincseidet, a két kis csacsogót.
Két szépséged mára VIRÁG,
emlékszel-e,
régen együtt mondtuk az altatót.


Szűcs Helena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése